Skip to content
Uitslagen

Teams

Teams

De “20 km door Brussel” is meer dan alleen een race, het is het grootste sportevenement in België met bijna 600 deelnemende teams.

Of je nu een liefdadigheidsinstelling bent of een bedrijf, schrijf je in als team om samen deze grote sportieve uitdaging aan te gaan. De “20 km door Brussel” is de perfecte gelegenheid om de aandacht te vestigen op je goede doel, om geld in te zamelen voor je project of om aan teambuilding te doen met je collega’s.

Deelnemen als team betekent dat je gemakkelijk inschrijvingen kunt beheren en in één keer kunt betalen op basis van een factuur.
Het inschrijvingsgeld bedraagt 30€ (met de BTW van 21% inbegrepen).

Teams bestaan uit minimaal 10 deelnemers.

Voor meer informatie en om je team samen te stellen, kunt u een e-mail sturen naar [email protected]

 

Nieuw en van belang voor deze editie:

  • Vernieuwing van het systeem voor de inschrijvingen: Om een optimale ervaring voor alle deelnemers te garanderen, hebben we een nieuw registratiesysteem geïmplementeerd.

Het aantal startnummers voor de teams zal beperkt zijn tot 65% van het totale aantal en ze zullen worden toegekend op basis van “wie eerst registreert, eerst maalt”.

Inschrijvingsprocedure voor teams

  • Uw team opstellen: Vanaf begin februari 2025 kunt u uw team samenstellen op het Chronorace-platform en zo een gepersonaliseerde link en registratiecode verkrijgen.

De teamleider communiceert deze link naar de site en de teamcode aan zijn deelnemers.
Het is op dat moment nog niet mogelijk om deelnemers in te schrijven.

  • Inschrijving van de deelnemers van jouw team: Vanaf woensdag 12 februari om 9 uur kunnen jij en je teamgenoten zich online registreren met behulp van de unieke link en code van je team.
  • Let op: Zodra het quotum van 65% van de startnummers is bereikt, worden de teaminschrijvingen automatisch gesloten.

Bij afsluiting van het team (door jou omdat je team volledig is of omdat het quotum is bereikt): verzending van een globale factuur en betaling, toewijzing van startnummers (gepersonaliseerde enveloppen met parcours, startnummer, timingsysteem en spelden) en vervolgens uitnodiging om de startnummers van het team te komen ophalen vanaf 15 mei in onze kantoren.

Info: 02 511 90 00 en [email protected]

Huur stand

Huur een pagodetent van 4 bij 4 meter rond de grote fontein of een tent van 5 bij 5 meter aan de voet van de arcades van het Jubelpark en verwelkom de deelnemers en supporters van je team op een speciale manier.

Huur stand: €2.500 exclusief btw.

Info: 02 511 90 00 en [email protected]

0Z5A8127